ח"כ יחימוביץ': "אני לא יכולה להשלים עם התרמית הזו"

    עמית דניאל 3 Comment on ח"כ יחימוביץ': "אני לא יכולה להשלים עם התרמית הזו"

    הבחירות להסתדרות ממשיכות לשלוט על השיח: ח"כ שלי יחימוביץ' טוענת כי במהלך הבחירות נתקלה במידע על אי טוהר בחירות "לא אוכל להשלים עם התרמית הזו" אמרה

    המנצח, אבי ניסנקורן צילום: דוברות ההסתדרות
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמדת לראשות ההסתדרות שהפסידה בבחירות שהתקיימו בשבוע שעבר, אומרת הבוקר כי היא לוקחת בחשבון שהעתירה לבית המשפט ליבטול תוצאות הבחירות להסתדרות לא תתקבל "אני לוקחת בחשבון שהעתירה לא תתקבל אבל אני מצפה מבית המשפט לומר את דברו. מאד קשה לאנשים מן היישוב לחשוב על מה שהתרחש שם כי אנחנו רגילים למערכת דמוקרטית".

    לשאלה האם לדעתה היה לה רוב לו הבחירות היו מתקיימות בצורה דמוקרטית "אני מניחה שכן" ענתה ומנתה שורה של אירועים שלדעתה השפיעו באופן ישיר על תוצאות הבחירות. "לפני כל זה, קרה דבר שהכי קשה לי נפשית ומנטלית כמי שהעבודה המאורגנת היא אבן יסוד בדרכי. היתה מערכת הפחדה שפעלה".

    היא דיברה על קבוצת עובדות המונה 35,000 נשים שאין להן איגוד משל עצמן ועליהם, לדבריה, הילכו אימים "הופחדו, הוסעו לקלפי, ניתנו להן מעטפות סגורות. ואני ניסיתי להסביר לעובדים שההצבעה היא חשאית. נכנסו אתן אל מאחורי הפרגוד".

    על החלטת בית המשפט בעיצומה של ספירת הקולות, אמרה: "בבית המשפט המחוזי ניתנה החלטה שלא היתה אף פעם והספירה נעצרה לשלוש עשרה שעות" אמרה בריאיון לגל"צ.

    "אני פוליטיקאית. היו פעמים שהצלחתי. 84% בחרו בי למקום הראשון בעבודה. ואני מכירה את ההפסד כשהפסדתי לבוז'י בפריימריז בבחירות לראשות העבודה. אז יצאתי לתקשורת".

    "אני אדם אידיאולוג ואני יודעת שלו הייתי יוצאת למצלמות הייתי מקבלת מחיאות כפיים סוערות והייתי ממשיכה בפעילותי שעתה היא כפולה גם בהסתדרות וגם בכנסת. אני סוציאל דמוקרטיה. ברגע שנוטלים מהעובד הכי מסכן את החירות להכריע באמת, הולכים אתו מעבר לפרגוד, אם אני אשלים עם זה אני אהיה אדם פחדן ולא ישר. לא יכולה להשלים עם תרמית שכזו" אמרה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כל הכבוד לשלי שנילחמת על טוהר הבחירות בהסתדרות קיבלו פחד שמגיעה אחת לעשות סדר ולמנוע שוד כספי מיסים של העובדים הניצחון הגדול הוא של שלי בלי טריקים ובלי שתיקים ובלי בזבוז כספים על שלטי חוצות היא סיימה את המערכת בכבוד

    2. 2

      כנראה שהשנה הזו לא של הנשים גם הילרי קלינטון יצאה מאוכזבת !
      חבל על הזמן שלך מבינים אותך שרצית להיות יו"ר אך מה לעשות שלא הצלחת לשכנע את הבוחרים ! לא נורא תנסי בפעם הבאה נכון זה מאוד צורב אך צריכים לקחת את זה בחשבון כל המתמודדים ! שהתוצאה תמשיך את החיוך או את הבכי כמו הילרי קלינטון !

    3. 1

      מדוע צריך אישור מערכת ? בושה ! זה לא הליך דמוקרטי !